Echipamente statie de preepurare - Licitatie Amareto Impex SRL

Echipamente statie de preepurare - Licitatie Amareto Impex SRL

Categorie: Anunturi Mobile

ID anunt: #697

Data publicarii: 2021-05-05

Tip mobil:diverse
Tip vanzare:licitatie
Data si ora licitatiei:2021-05-20 14:00
Caiet sarcini: lei + TVA:250
Garantie de participare la licitatie:5%
  • Pret18,400.00
  • Godorogea Daniel
  • 0763478619

Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, având CIF RO27987796, nr. matricol 2A0522, în calitate de lichidator judiciar al societății AMARETO IMPEX S.R.L., în faliment, in bankruptcy, en faillite, cu sediul social în sat Florești, comuna Florești, str. Cetății, nr. 101-103, judeţul Cluj, persoană juridică română, înregistrată la O.R.C. Cluj sub nr. J12/4057/1993, având CUI RO 5078744, desemnat în baza Hotărârii nr. 67 pronunțată la data de 16.01.2019 de către Tribunalul Specializat Cluj în dosar nr. 811/1285/2016,

 

organizează licitaţie publică cu strigare, cu pret în urcare, pentru vânzarea în bloc a următoarelor bunuri mobile, constând în echipamente aferente stației de preepurare, astfel:

 

Nr. crt

Denumire bun

1

CONDUCTA DE FLACULARE FLH 5

2

CONVERTIZOR DE FRECVENTA

3

DEBITMETRU ELECTROMAGNETIC MAGFL+INSTALATII HIDROMECANICE

4

DIFUZORI DE AERARE BAZIN EGALIZA-12 BUC

5

ELECTROPOMPA CP3045.181 BUC.2

6

ELECTROPOMPA TIP FP3068.180 LT29

7

FILTRU PRESA FPA63/20

8

GRATAR ROTATIV TIP.TR 63/60

9

INSTALATIE DE DOZARE TDC 600

10

POMPA PNEUMATICA DE NAMOL P4

11

REGULATORI DE NIVEL ENM10-3 BUC

12

REZERVOR DE COND. SI STOC.NAMOL

13

SISTEM DE COAGULARE FLACULARE

14

SISTEM DE DOZARE SI PREPARARE PA

16

SUFLANTA TIP BB53 IND.CARCASA FO

17

TABLOU GENERAL DE CONTRL.SI AUTO

18

UNITATE DE FLOTATIE TIP FRC 5

19

CENTRALA TERMICA RAY 24K PROTHERM

TOTAL: 18.400 lei

 

* valoarea nu conține TVA. La valoarea exprimată în tabel se va adăuga TVA.

 

Prima licitație va avea loc în data de 20.05.2021, ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 27.05.2021, 03.06.2021, 10.06.2021, 17.06.2021, 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021 în aceleași condiții și la aceeași oră.

În măsura în care bunurile supuse valorificării nu sunt adjudecate în cadrul ședinței de licitație cu prezență fizică la sediul lichidatorului judiciar, la ora 15:30 în aceeași zi se va organiza licitație publică on-line pe platforma www.licitatii-unpir.ro în aceleași condiții.

Dacă pentru una dintre ședințele de licitație publică există atât persoane care optează pentru participarea la ședința organizată la sediul lichidatorului judicar cât și persoane care optează pentru participarea la licitația publică organizată on-line pe platforma menționată, licitația publică din acea dată va avea loc exclusiv on-line, pentru a nu diminua șansele persoanelor interesate de achiziționarea bunurilor supuse valorificării. În acest sens, persoanele care optează pentru licitația cu prezență fizică se pot prezenta la sediul lichidatorului judiciar pentru asistență în ceea ce privește modul de participare la licitația on-line organizată.

Pasul de licitație este de 5% (la care se adaugă TVA) din valoarea bunului pentru care se licitează.

Caietul de sarcini în vederea participării la licitație poate fi achiziționat de la sediul lichidatorului judiciar, acesta cuprinzând regulamentul de participare la licitație, pentru prețul de 250 lei+TVA.

Garanția de participare la licitație va fi în cuantum de 10% din prețul de pornire la care se adaugă TVA. Aceasta împreună cu documentaţia de înscriere la licitaţie vor trebui depuse cu cel puţin 24 de ore anterior datei licitaţiei la sediul lichidatorului judiciar.

Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru care participantul a fost declarat adjudecatar și va fi restituită persoanelor care nu au fost declarate adjudecatari.

La preț egal, va fi declarat adjudecatar persoana care se va angaja să achite diferența de preț în cel mai scurt timp.

Termenul de plată al prețului va fi de 3 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care nu se va achita și restul de preț, adjudecatarul va pierde avansul achitat cu titlu de garanție și nu va mai putea participa la următoarele licitații care se vor organiza.

 

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619, respectiv 0740-176 784.